INTERVIEW ANNE VAN ‘T HOOG – COMMERCIEEL MANAGER CREATIVE VALLEY

Wat is eigenlijk het concept van Creative Valley en hoe wordt dit ervaren door de bewoners? Wat is de gedachte achter Creative Valley? In een serie van acht interviews vertellen we alles wat je altijd al had willen weten over het concept, de sfeer en de ervaringen van bewoners en medewerkers.

Het eerste interview is met Anne van ’t Hoog, Commercieel Manager van Creative Valley. We interviewen Anne over het concept. Hoe onderscheidt Creative Valley zich? Wat betekent de slogan van ‘The way we work today’ voor haar?

 

Hey, wat doe jij eigenlijk?

Ik ben Commercieel Manager van Creative Valley en verzorg de sales, marketing en communicatie. Wat ik dan précies doe? Heel veel creatieve dingen verzinnen om ons mooie concept onder de aandacht te brengen. Dat kan voor de flexplekken zijn, voor onze vergaderruimtes in Collectiv, of een kantoorruimte. Mijn functie is erg breed. Mijn doel is zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met Creative Valley. Dat kan tijdens een netwerkontbijt, door bij bedrijven langs te gaan of bijvoorbeeld via deze interviews.

Wat is Creative Valley?

Heel plat gezegd is Creative Valley een verzamelpand waar je een kantoor kan huren; kan flexwerken; kan vergaderen en een mooi event of diner kan organiseren in onze brasserie. Alleen of met honderd man. Het kan allemaal. Maar Creative Valley is meer dan dat. We zijn een hechte community en stralen dat ook uit. Het pand is ingericht op interactie, creativiteit het faciliteren van ontmoetingen op een hele gastvrije manier ;en dat doen we continu. Dat maakt Creative Valley.

Waarom ben je voor Creative Valley gaan werken?

Ik kom zelf uit de hotellerie, dus gastvrijheid is heel belangrijk voor mij. Ik wil mensen verrassen en ze blijer naar huis laten gaan dan dat ze binnen kwamen. Hoe leuk is het om dat te mogen doen voor een concept waarbij mensen het minder verwachten dan in een restaurant of hotel? We kennen bijvoorbeeld iedereen bij naam. Ik vind het altijd ontzettend mooi om de verrassing in het gezicht te zien en te merken dat iedereen het zo naar hun zin heeft. We zijn in de basis een verzamelpand, maar in onze kwaliteiten echt uniek. Ons doel is het zorgen dat je je thuis voelt op werk, in plaats van gevangen op kantoor.

Hoe is Creative Valley ontstaan?

Creative Valley is vooral ontstaan uit onvrede. Onze eigenaar vond de kantoorpanden van vroeger saai en on-inspirerend. Het idee wat hij in z’n hoofd had bestond nog niet, dus is hij het zelf gaan ontwikkelen. Creative Valley Papendorp is 10 jaar geleden geopend en was meteen een groot succes. In maart bestaat de vestiging op Utrecht Centraal 2 jaar.

Voor wie is Creative Valley?

Voor iedereen die wat inspiratie en creativiteit nodig heeft om z’n werk optimaal te kunnen doen. Creativiteit ontstaat door onverwachte ontmoetingen en een mooi pand met een prachtige, inspirerende inrichting. Dat bieden wij.

Wat heb je geleerd van 2020?

Ik heb geleerd dat ik mijn werk ontzettend leuk vind. Ook nu de maatregelen het lastiger maakten en we creatiever moesten nadenken over het in de markt brengen van ons concept. Afgelopen jaar hebben we gezien dat wat er ook gebeurt, mensen altijd opzoek zijn naar verbinding, ontmoetingen en sociaal contact. Dit hebben we afgelopen jaar niet kunnen faciliteren zoals we het liefst gewild hadden, maar het is een basisbehoefte van de mens, dus het komt terug.

Kijk je uit naar 2021?

Ik kijk, net als iedereen denk ik, heel erg uit naar 2021. 2020 was voor iedereen een gek jaar. Het was een jaar waarin ik veel heb geleerd en waarin we toch veel mooie dingen hebben kunnen doen met elkaar. Ik heb heel veel zin in de mooie evenementen die we gaan organiseren en de ruimtes die dan weer gevuld zijn. En ik ga volgend jaar trouwen, waar ik heel erg naar uitkijk!

Wat betekent the way we work today voor jou?

Dat betekent voor mij dat je werkomgeving met je mee groeit. Ik werk hier nu zelf een jaar en ik ben in dit jaar zo veranderd. Ik ben gegroeid in de manier waarop ik werk, door de omgeving waarin ik werk en de mensen die ik hier heb ontmoet. Morgen is niet hetzelfde als vandaag en je werkomgeving hoort daarin mee te veranderen.

Kan je Creative Valley omschrijven in 3 woorden?

Creative Valley in 3 woorden is verbinding, creativiteit en hospitality; Heel lekker eten dus!

INTERVIEW HANK DE REIJDT – EIGENAAR VAN ART COMPANY

Eten is voeding voor de maag, kunst is voeding voor de ziel. Daarom staat, hangt en ligt Creative Valley vol met bijzondere werken van hedendaagse kunstenaars. In het zevende interview vertelt Hank de Reijdt, eigenaar van Art Company, hoe én waarom zijn bedrijf al ruim 25 jaar bedrijven verfraaid met hun uitgebreide collectie van 50.000 kunststukken.

Lees meer »

INTERVIEW ANNE VAN ‘T HOOG – COMMERCIEEL MANAGER CREATIVE VALLEY

Wat is eigenlijk het concept van Creative Valley en hoe wordt dit ervaren door de bewoners? Wat is de gedachte achter Creative Valley? In een serie van acht interviews vertellen we alles wat je altijd al had willen weten over het concept, de sfeer en de ervaringen van bewoners en medewerkers.

Het eerste interview is met Anne van ’t Hoog, Commercieel Manager van Creative Valley. We interviewen Anne over het concept. Hoe onderscheidt Creative Valley zich? Wat betekent de slogan van ‘The way we work today’ voor haar?

Lees meer »